воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Опис ключових змін до проекту оновленої програми з англійської мови для загальноосвітніх НЗ




З метою розвантаження навчальних програм з англійської мови 1-4 класів загальноосвітніх та спеціалізованих шкіл, враховуючи пропозиції та побажання коментаторів публічного обговорення, рекомендації викладачів, психологів, методистів, а також враховуючи досвід європейських навчальних закладів, до програм внесені такі зміни:
НОРМИ, ЩО БУЛИ ВИЛУЧЕНІ, СКОРОЧЕНІ ЗА ОБСЯГОМ АБО ПЕРЕНЕСЕНІ ДО ІНШОГО КЛАСУ
1 клас ЗНЗ
Лінгвістична граматична компетенція
Іменники у множині із закінченням –es(перенесено до 2 класу)
Лінгвістична граматична компетенція
Заперечна форма спонукальних речень у стверджувальній формі (вилучено)
Мовленнєва компетенція говоріння
Обсяг висловлювання 3-4 речення/репліки (скорочено до 2-3 речень/реплік)
Мовленнєва компетенція письмо
Відтворюють графічний образ букв, слів, словосполучень, коротких речень(вилучено)

2 клас ЗНЗ
Лінгвістична лексична компетенція
Тема «Шкільне приладдя» (вилучено)

Тема «Місяці. Дні тижня» (перенесенодо 3 класу)
Мовленнєва компетенція говоріння
Обсяг висловлювання 4-5 речень/реплік (скорочено до 3-4 речень/реплік)
Мовленнєва компетенція письмо
Обсяг письмового повідомлення 4-5 речень (скорочено до 2-3 речень)

3 клас ЗНЗ
Лінгвістична граматична компетенція
Future Simple (перенесенодо 4 класу)
Мовленнєва компетенція говоріння
Обсяг висловлювання 5-6 речень/5 реплік (скорочено до 4-5 речень/4 реплік)
Мовленнєва компетенція письмо
Обсяг письмового повідомлення 5-6 речень (скорочено до 4-5 речень)

4 клас ЗНЗ
Лінгвістична лексична компетенція
Тема «Дикі та свійські тварини»(вилучено)

Present Perfect (вилучено)
Мовленнєва компетенція говоріння
Обсяг висловлювання 6-7 речень/6 реплік (скорочено до 5-6 речень/5 реплік
Мовленнєва компетенція письмо
Обсяг письмового повідомлення 6-7 речень (скорочено до 5-6 речень)

НОРМИ, ЩО БУЛИ ВНЕСЕНІ У ПРОГРАМИ ТА ПОЯСНЮВАЛЬНУ ЗАПИСКУ:
1.       Надання переваги усному мовленню у перших класах із додаванням лише елементів письма та читання: 1 клас ЗНЗ та СНЗ – увідний усний курс у першому семестрі.
2.       Настійна рекомендація вживати Print Script на письмі – для полегшення подальшої роботи дитини із друкованими текстами.
3.       Рекомендація витрачати на написання літер, слів не більше 10% часу на уроці, використовуючи на початковому етапі окремі аркуші у клітинку та застосування олівця.
4.       Широке використання пісень, віршів, аудіо- та відеоматеріалів, з 1 по 4 клас ЗНЗ та СНЗ, для вдосконалення навичок аудіювання та говоріння, а також використання навчальних інтернет-ресурсів для самостійної роботи учнів.
5.       Згідно із вимогами рівня А1 - Введення лексичних тем «Їжа», «Прогулянка», «Предмети домашнього вжитку», «Емоції», «В кафе», «В крамниці», «В аеропорту», «На вокзалі» та інших, для розвитку соціокультурної компетенції та здатності дитини озвучувати свої нагальні потреби у життєвих ситуаціях.
6.       Введення з 1-го класу вивчення слів та виразів, що уможливлюють дитині будувати діалоги та працювати у парах: «What’s your name?», «How are you?”, “Wherе do you live?”, “Where are you from?”, питальні слова «What? Where? When? How?”.
7.       Впровадження простих мовленнєвих завдань для ведення коротких діалогів різних типів: розпитування, домовленості, обміну думками і повідомленнями.
8.       Практика таких сучасних коротких форм письмового спілкування, як написання смс-повідомлень та емейлів.
9.       Введення соціокультурної компетенції «Обирати та вживати слова, що описують емоцiйний стан людини.»
10.   Спрощення навичок спілкування учнів СНЗ за рахунок введення часто вживаних граматичних форм згідно вимог А1 (hate/love/like singing; I’d like to… )
11.   Рекомендації для вчителів залучати різні засоби навчання - робочі зошити, аудіо-/відеозаписи, дидактичні копіювальні матеріали, навчальні інтернет-ресурси тощо) та активно використовувати такі форми навчання, як: розучування та відтворювання пісень, чантів, музичних римівок, лічилок, віршів, епізодів мультфільмів, адаптованих до умов навчання.

понедельник, 9 мая 2016 г.

Конспект уроку!! Рекомендації

Міні-вікторина "Що ти знаєш про Європу?"


http://goo.gl/forms/ZS1o3Jf5gl

З 2003 року в третю суботу травня в Україні відзначається День Європи відповідно до Указу Президента № 339/2003 від 19 квітня 2003 року. Відправною точкою на шляху до встановлення Дня Європи вважається Декларація Шумана.
9 травня 1950 року в Парижі міністр закордонних справ Франції Робер Шуман закликав Францію, Німеччину та інші європейські країни об’єднати їхні вугільну та сталеливарну галузі промисловості (основи нарощування військової техніки) та віддати їх в управління нової наднаціональної структури. Це стало «наріжним каменем Європейської федерації». 

Першим кроком у євроінтеграції було створення у 1951 році Європейської спільноти з вугілля та сталі - міжнародна державно-монополістична організація, що об'єднує кам'яновугільну, залізорудну і металургійну промисловість 10 країн Європейського економічного товариства (ЄЕТ)
Щоб відзначити цю подію в "Євровікторині-2016" 65 питань, адже саме стільки часу пройшло з моменту підписання Паризького договору про заснування Європейської спільноти з вугілля та сталі, одного з перших з чотирьох основоположних договорів Європейського Союзу.

воскресенье, 21 февраля 2016 г.

Советы. Подготовка к ЗНО


10-11 класс ребята -хороший учебник для подготовки к ЗНО
и на сайте www.macmillanukraine.com регистрируемся и сдаем пробные тесты с 16.02 по 16.03. в формате ЗНО и Placement on-line test на определение уровня

воскресенье, 31 января 2016 г.

Розроблено сайт для підготовки учнів до ДПА з англійської мови у 2016 році

На сайті http://www.dpa2016.com.ua/ розміщено зразки завдань державної підсумкової атестації (далі — ДПА) з англійської мови в 11-му класі, а також методичні рекомендації, що містять детальний опис завдань та критеріїв оцінювання робіт
 Зміст тестових завдань будується на автентичних зразках мовлення, прийнятих у англомовних країнах та відповідає сферам і тематиці ситуативного спілкування, зазначеним у шкільній навчальній програмі.
Рівень уміння використовувати мову (лексико-граматичних аспект) перевіряється під час читання та письма.
Під час читання буде визначено рівень сформованості іноземної компетенції:
розуміння основної інформації (ознайомлювальне читання)
розуміння повної інформації (вивчальне читання)
пошук окремих фактів (вибіркове читання)
Метою завдань на перевірку письма є визначення рівня сформованості у випускників умінь, необхідних для виконання комунікативних завдань, які пов’язані із повсякденним життям.
Письмова робота оцінюється за трьома основними показниками:
зміст та комунікативна наповненість
використання лексики та граматики
організація тексту
 ДПА випускників загальноосвітніх навчальних закладів буде проведено з 5 по 30 травня 2016 року

четверг, 7 января 2016 г.

Поради абітурієнтам для успішної підготовки до ЗНО

1. Налаштуйтеся на позитив. Пам’ятайте: здача ЗНО - це не покарання, а стимул до саморозвитку! 2. Вдома облаштуйте своє робоче місце біля комп’ютера так, щоб ніщо Вас не провокувало або відволікало від навчання. 3. Інформацію поділіть на частини. Визначте спочатку, що для Вас найважче. Роботу розпочинайте зі складнішого матеріалу. 4. Працюйте до тих пiр, поки відчуваєте, що розумієте навчальний матеріал. Коли відчуєте, що інформація не сприймається, відпочиньте (досить 15-20 хвилин). Якщо часу до ЗНО залишилось мало 1. Підготуйте місце для занять. 2. Уведіть в інтер’єр кімнати жовтий та фіолетовий кольори. 3. Складіть план занять. Спершу визначте, хто Ви («сова» чи «жайворонок»), і залежно від цього максимально використовуйте ранковий або вечірній час. 4. Підготовку розпочніть з найважчого розділу або з того матеріалу, який знаєте найгірше. 5. Чергуйте заняття з відпочинком: 40 хвилин триває заняття, потім 10 хвилин – відпочинок. 6. Виконуйте якомога більше різних тестів із предмету. 7. Тренуйтеся з секундоміром у руках: засікайте час виконання тестів. 8. Готуючись до оцінювання, подумки малюйте собі картину перемоги чи успіху. 9. Примусьте себе зайнятися справою. Перед ЗНО є бажання робити все, щоб тільки до нього не готуватися. У цей час можна пригадати давно забуті та відкладені справи, пригадати, що давно не телефонував товаришеві, можна проявити себе зразковим сином (дочкою) і виконати яке-небудь батьківське доручення (з’їздити на ринок, полагодити полицю, підмести підлогу тощо), тобто зробити все, аби віддалити момент, коли доведеться сидіти з книжкою/зошитом за столом і готуватися. Зробіть над собою зусилля. Це важливо. Але не вдавайтеся до крайнощів. Якщо Ви обкладетесь підручниками, вимкнете телефон та забарикадуєтеся у своїй кімнаті, то ефективність від такої підготовки, навряд чи, буде високою. Поради: o Встановіть для себе норму: наприклад, одна година або, наприклад, одна тема. Коли розібрано тему, то можна і перепочити. o Не слід готуватися до атестації разом з другом/подругою (якщо лише він (вона) не знає матеріал краще), бо така підготовка найчастіше перетворюється на тривалу балаканину і марну трату часу. 10. Як запам’ятати? З цього приводу існують різні думки. Один із найбільш вдалих способів запам’ятовування – мнемотехніка, що включає запам’ятовування асоціаціями: o Потрібно запам’ятати дату – спробуй пригадати, що ця дата означає для тебе особисто. Може, це день народження тітки? А може, цього дня Ви вперше щось зробили або кудись з’їздили? Раптом ця дата нагадує чийсь номер телефону? Однак не слід спеціально вишукувати родинні свята, бо на тестуванні доведеться згадувати ще і їх. o Потрібно запам’ятати формулу – спробуйте прочитати її, як слово, чи придумайте до кожної літери формули яке-небудь слово і складіть смішну конструкцію, яка триматиметься в голові. Чим смішнішою буде асоціація, тим краще вона запам’ятається. o Дуже зручно запам’ятовувати які-небудь визначення, явища, події, звівши їх до того, що вже відомо. Спробуйте спростити визначення, зрозуміти суть, а не завчати його. o У різних людей розвинені різні види пам’яті: зорова, слухова, моторна: o Якщо у Вас розвинена моторна пам’ять, краще ще раз пропишіть матеріал (наприклад, займіться написанням шпаргалок). Можна писати шпаргалки! Під час написання шпаргалок матеріал повторно опрацьовується. Але користуватись ними або навіть просто приносити із собою на тестування не варто: коли вона лежить у кишені – голова працює погано, коли її залишили вдома – голова включається в роботу. Отже, краще написати шпаргалку і залишити її вдома. 11. Якщо відчуваєте, що «процес пішов», тобто розумієте матеріал, відчуваєте, що можете його пояснити, і ще не втомився – продовжуйте! 12. Перед сном якщо не вчитимете, то хоча б перегорніть пройдені матеріали, спробуйте, дивлячись на заголовок, пригадати загальний зміст питання (якщо не виходить – перегляньте розділ). Адже краще запам’ятовується інформація, отримана під час засипання чи під час пробудження (але не в день напередодні тестування!). 13. Увечері, напередодні ЗНО, дозвольте собі розслабитися: прогуляйтеся, поговоріть по телефону, почитайте детектив, зайдіть у гості, лягайте відпочивати до півночі. Якщо не виспитесь за ніч, то очікуйте сумних наслідків! Будьте впевнені у власних силах! Ви розумна, цілеспрямована людина, яка в змозі подолати будь-які труднощі.